Facilitetskort

Det er muligt at købe facilitetskort til rideklubbens faciliteter. Facilitetskortet følger rytteren.

Faciliteterne: 20x60 ridehal, 20x40 ridehal, udendørs græsspringbane (der må benyttes fra midt i april til ultimo september) og udendørs dressurbane 20x60 (fra maj-oktober).

Man kan tilmelde sig for et halvt eller et helt år ad gangen. Derudover kan der betales kr. 50 pr gang via klubbens mobile pay 25889. Inden faciliteten benyttes. Ønsker man et månedligt facilitetskort kan det gøres som enkeltkøb i webshoppen uden binding til kr. 300 for en måned. Tilmeldingen er gældende fra købstidspunktet og 30 dage frem.

Særligt for vinteropstaldere

Som vinteropstalder er det muligt at købe facilitetskort for sommersæsonen (maj-september) til kr. 400.

Alle typer facilitetskort bestilles under Tilmelding - Facilitetskort.

Låneboks

Har vi ledige bokse tilbyder vi en eller to lånebokse til udefrakommende, der kommer for at benytte vores faciliteter. Det vil fremgå, ved skiltning, hvilke bokse der er tale om. Man muger selv boksen efter brug.

Kun 100 % raske heste kan benytte låneboks.

I perioder med risiko for heste smittespredning kan låneboks ikke benyttes. I disse tilfælde henvises strigling til at foregå ved egen trailer og indgang til ridehallerne direkte gennem den lille hal, eller ved indgang ved udendørs dressurbane. Vi forbeholder os ret til helt at lukke for udefra kommende heste i kritiske perioder med høj smittespredning i stalde omkring os.