Kvartpart på elevhest.

Det er muligt at få kvartpart på rideklubbens elevheste/ponyer.

I prisen er inkluderet 45 minutters holdundervisning pr. uge.

Ved kvartpart har man hesten/ponyen til rådighed lørdag og søndag hver anden weekend.

Fredag er elevhestenes ugentlige fridag, men man må gerne komme og strigle og hygge.

Enhver Part har en staldopgave, bl.a. med ansvar for at muge parthestens boks og gøre frokost wrap klar.

Ved elevstævner og lign. på GDR kan rideretten inddrages, men det er stadig Partens opgave at muge boksen.

Det er IKKE tilladt for parter at tage heste/ponyer med til dressurstævne i andre rideklubber.

Der laves kontrakt på parter. Opsigelse af part er til den første + 30 dage.

Alle Part-forældre får tilbudt et gratis kursus i indlukning af elevheste fra fold.

Ved ønske om part kontaktes Anne Balle Larsen på telefon nummer 22805707, EFTER 16.00 på hverdage,  inden tilmelding via hjemmesiden. Tilmelding foregår under Tilmelding - Kontingent, holdundervisning og ridehuskort. Når man har part skal man være tilmeldt sit normale hold samt kvartpart.