Alle priser er i DKK.

Priserne er gældende per 14 Marts 2024

Medlemsskab:

Aktivt medlemsskab:      kr. 495 årligt. Der afregnes automatisk 1 gang årligt til 1. august.

Passivt medlemsskab:   kr. 200 årligt. Der afregnes automatisk 1 gang årligt til 1. august.

Opstaldning:

Depositum: kr. 1.000.

Boks i stor stald: kr. 1325,- pr. måned.

Døgnfold i sommerperioden (juni, juli, august): kr. 850 pr. måned.

Facilitetskort:

En måned                      kr.    300. (30 dage fra den dato det bliver købt)

Et halvt år:                     kr.    750.

Et år:                             kr.  1.100.

Det er muligt at betale fra gang til gang for at benytte rideklubbens faciliteter. Det koster kr. 50 som overføres til klubbens mobile pay 25889 inden brug.

Elevundervisning på hold:

Holdundervisning (elevhest/pony) 1 lektion pr. uge:      kr. 395 pr. måned.

Holdundervisning (privathest/pony) 1 lektion pr. uge:    kr. 350 pr. måned.

Kæphesteridning 1 lektion pr. uge:                                 kr. 150 pr. måned, pt ikke en mulighed

Leg og balance                                                               kr. 250 pr. måned

Parter:

Kvartpart:                      kr. 570 pr. måned, Inkl. en ugentig undervisningslektion på elevhold.

Halvpart:                       kr. 720 pr. måned, Inkl. en ugentig undervisningslektion på elevhold.

Eneundervisning privathest/pony:

De faste undervisere tilbyder 30 min. eneundervisnings lektioner. Foruden betaling til underviseren, skal tillige betales kr. 25 til GDR. Samt evt leje af elevhest.

Leje:

Leje af elevhest: 75 kr. pr. gang.

Opsigelsesvarsler:

Elevundervisning og parter: min. en måned til en måneds udgang.

Opstaldning:                         min. en måned til en måneds udgang.

Medlemsskab:                      min. en måned til en måneds udgang ved medlemsskabets udløb den 1. august jvf. klubbens vedtægter.