Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

08-08-2021

SKAL DER OGSÅ I FREMTIDEN VÆRE EN RIDEKLUB I BJERRINGBRO ???

Hvis i spørger mig personligt, så er mit helt klare svar JA, det håber jeg virkelig.

Men så skal nogen af vores medlemmer melde sig på banen og give en hånd, ikke kun i den næste måned, men også i fremtiden.

Den 10/6 2021 afholdte vi ordinær generalforsamling på GDR, hvor kun 3 ud over vores revisor og bestyrelsen mødte op.

Situationen er den lige nu at vi er 4 bestyrelsesmedlemmer.

Ulla Bartholin Bech blev genvalgt for 2 år

Louise Sørensen blev valgt for 2 år

Bente Bjørlig

og Michelle Klitgaard Jørgensen var ikke på valg.

Vi havde på forhånd fået en tilkendegivelse om at et medlem måske ønskede at tage en plads i bestyrelsen, men deltog ikke i generalforsamlingen og efterfølgende ønskede vedkommende ikke at tage en plads i bestyrelsen.

Så vi indkalder hermed til ekstraordinær generalforsamling på GDR den 7/9 2021 klokken 19,00 i rytterstuen.

Dagsorden er.

*Velkommen

*Valg af dirigent

*Valg af referent

*Svar på diverse henvendelser til klubben, her vil Inger Overby fra DRF deltage.

*Valg af et bestyrelsesmedlem

*Valg af 2 suppleanter

Så hvis vi fortsat skal have en rideklub i Bjerringbro efter den 7/9, så skal der findes 3 personer der vil deltage i bestyrelsesarbejdet på GDR.

Det er vigtigt for os at det ikke blot er nogen der skal have et navn på et stykke papir, for at vi så er en bestyrelse, men nogen der vil tage del i driften af GDR, og her menes ikke at have daglige vagter, planlægge den daglige undervisning, men vi kan, vil og må ikke løfte den opgave 4 personer, med meget lidt opbakning fra vores medlemmer til små daglige projekter på GDR.

Det er ikke en ny staldansvarlig, ny formand, eller ny kassere vi er på udkig efter, men et bestyrelsesmedlem og 2 suppleanter der vil tage del i hverdagen.

Hvis der skulle være et medlem der har lidt interesse i økonomi, så er det et klart ønske fra bestyrelsen, at vi allerede nu begynder og se os om efter en ny kassere, da Michelle har tilkendegivet at hun ønsker at stoppe til ordinær generalforsamling i Q1 2022

Vores økonomi er fornuftig, vi har råd til at betale vores regninger og kan uden problemer tage beslutninger om diverse små investeringer, vores drift løber fint rundt pt.

Så kære medlemmer, vi håber at se jer i rytterstuen den 7/9 2021, så vi ikke behøver og skulle afvikle en klub med en sund økonomi.

Hvorfor er det vi ikke har meldt noget ud før nu ?

Vi har løbende været i kontakt med DRF og deres råd var, lad nu medlemmerne få lov til at holde noget ferie, de har rigeligt og tænke på i deres ferie, så derfor komme vores udmelding først nu.

Ved interesse kontakt da gerne en af os fra bestyrelsen og hør hvad vi laver og hvad det vil indebære